Paișpe Febră


image

În februarie mă iubeai. De ce? Te simțeai vrăjit de mincinosul Paișpe Febră? Te-a păcălit și pe tine? Al naibii clov, cum râde el de voi. Am stat la un pahar de vin prin septembrie, mi-a povestit despre planul lui de a separa îndrăgostiții de nătângi și sclavi. Urmează niște reguli pe care nu o să le dezvălui, căci, oricum sunt mult prea evidente. Mi-a spus că sunt o romantică și că îmi place să visez, iar el, Paișpe Febră, nu mă condamnă că nu-l suport, din contră, zice că-s fată deșteaptă și că eu cunosc sentimentul de iubire, că înăuntrul meu murmură dorința de a iubi și de a mă lăsa iubită, așa cum mă iubeai tu în februarie, doar că eu nu sunt conectată cu această lume și n-am să găsesc aici iubirea, așa cum s-a dovedit a fi adevărat căci suntem în decembrie și tu parcă ai uitat tot ceea ce-mi spuneai când erai vrăjit de mincinosul Paiște Febră care te-a controlat ca pe-o marionetă.

Un gând despre „Paișpe Febră”

Parerea ta conteaza!

