Muzica de dimineata


10730184_748652391851356_57488890674602711_n

Majestic Casual este un canal de YouTube pe care îl ascult aproape în fiecare dimineață, însă nu este singurul de acest gen, uneori mai aleg TheSoundYouNeed sau IndieCurent, Chill Masters, MrSuicideSheep și multe altele de care nu îmi amintesc. Majoritatea timpului îmi apar la recomandate.

În acestă dimineață am ales să ascult AlunaGeroge – Supernatural (Pomo Remix) de pe Majestic Casual.

În momentele în care nu am idee ce anume să ascult dimineața, merg la playlist-ul meu special pe care l-am numit ”Morning Songz”, este un playlist divers de 7h lungime.

Vă recomand să aruncați o privire, o ascultare. E un playlist pe care îl pun și când fac curățenia de iarnă, căci e ideal.

Sper să vă placă și să vă fie de folos. Îl puteți urmări, de asemenea, eu adaug piese noi aproape în fiecare zi.

O părere la “Muzica de dimineata”

Parerea ta conteaza!

