Friday Night


10169428_770506316314758_3706158751346428396_n - Copy

Este o zi de vineri seara de după o zi de joi în care am ieșit din casă și mi-am demonstrat încă o dată că mă țin balamalele să dansez, să beau, să râd, să trăiesc o noapte întreagă și până când alții se trezesc să meargă la școală sau servici.

E bine să ai câte o zi leneșă din weekend, dar să nu te obișnuiești cu această lene. Există oameni comozi de fel, cum sunt eu, dar eu am învățat să îmi înfrâng comoditatea și să fac diferența între o leneveală de o zi întreagă și o comoditatea pe viață. Lenea și comoditatea ne țin pe loc, nu… să reformulez, noi ne ținem pe loc prin aceste două… chestii?!

Echilibrul trebuie să existe în absolut orice, ceea ce e atât de contradictoriu deoarece ca sa fie echilibru, deci egal și egal, ar trebui să existe echilibru doar pe jumătate. Daaa, știu. Recitesc și eu ce tocmai am scris și sunt la modul:

Prin urmare, nu știu ce să mai spun. Tocmai mi-am dat maxim singură. My brain is dead right now. Zice că nu vrea să se mai joace cu mine pentru că îl întorc pe dos și uită cine e și ce funcții are, iar asta explică de ce îmi e foame și somn chiar dacă am mâncat și am dormit.

Parerea ta conteaza!

