Tehnologia


M-am gândit că este timpul să vă mărturisesc… sunt pasionată de tehnologie.

Îmi place să achiziționez gadgets, când îmi permit, și niciodată nu o să mă vezi fără telefon, tabletă sau notebook la mine, este de la sine înțeles că am conexiune la internet pe toate cu o mică excepție la notebook pentru care folosesc hotspot & tethering de pe tabletă ca să realizez conexiunea la internet.

În prezent dețin un Orange Roya, un telefon +4G care nu a apărut de mult pe piață. Este un telefon bun cu un aspect modern, nu m-ar surprinde să aflu că este făcut după modelul iPhone, însă îmi doresc să îl schimb cu ceva mai bun în viitorul apropiat, căci este mediocru, iar dacă vorbim despre raportul dintre calitate și preț, este excelent. O tabletă Vonino Sirius QS de 7.9 inch care funcționează ireproșabil, este +3G și n-aș schimba-o pentru o altă tabletă, sunt foarte mulțumită de ea, dar și un notebook Packard Bell KAV60, produs de Acer, ideal pentru o bloggeriță căreia îi face plăcere să călătorească și nu ratează nicio ocazie.

Îmi doresc să mai adaug la colecție, după cum spuneam, un alt telefon pe care să pot aplica tot felul de prostioare, de la obiectiv la orice nebunie consider eu că îmi va fi de folos, dar și un DSRL, că tot zic de anul trecut că îmi iau, plus un reportofon digital SONY ICD-UX543 pentru viitoarele interviuri Eragon Vibes. Seara trecută am realizat primul interviu filmat, alături de Devastation Crew și sincer, chiar prindea bine un reportofon digital. Probabil o să-l achiziționez mai întâi pe acesta și abia apoi restul prostioarelor.

Am descoperit abia anul trecut pasiunea mea pentru tehnologie și mă bucur că o am, căci tehnologia înseamnă inovație și noi oportunități, probabil ore om open-minded iubește tehnologia sau, cel puțin, ar trebui, iar asta nu doar pentru că ne face viața mai ușoară ci pentru simplu fapt că este într-o continuă evoluție și continuă să surprindă și să se reinventeze. Când eram copilă doar visam la ceea ce se poate realiza acum, pun pariu că nu sunt singura.

O să scriu mai des articole despre tehnologie și gadgets, însă nu o să exagerez. În mare parte, acest blog este generalist, poți să găsești articole pe orice domeniu printre poezii și proză. Dar care ar fi farmecul într-un blog care scrie tot despre aceleași lucruri? Diversitate și evoluție, acestea sunt cuvintele care descriu acest micuț paradis de circuite.

Parerea ta conteaza!

