Tips & Tricks


Perfectly-Shaped-Eyebrows

Acesta este un truc foarte simplu pe care îl recomand domnișoarelor și doamnelor care îmi vizitează blogul, dar nu numai, și care preferă să se îngrijească de acasă pentru a economisii sau știu și eu, pentru principii, nu asta contează. Cu siguranță o să încânte orice femeie care descoperă acest truc.

După cum puteți observa, noțiunea de bază este atât de simplă încât fără să îți spună cineva de această tehnică, este posibil să nu o observi.

Ceea ce v-am prezentat este mai exact un tutorial de pensat, foarte bine explicat într-o singură imagine.

Ummm… oare, unde mi-am pus penseta?

O părere la “Tips & Tricks”

Parerea ta conteaza!

