Depasirea conditiei


image

Vine un moment în viață când dorești să îți depășești condiția, însă pentru a face acest lucru, trebuie ca să te schimbi și să evoluezi ca persoană, nu doar să îți dorești să devi un om mai bun sau să urci o scară în carieră sau societate.

M-am gândit la acest fapt într-o seară când așteptând în stația de autobuz, un băiat a intrat în vorbă cu mine, sperând să îmi obțină numărul de telefon pentru a ieși împreună. Nu l-am judecat după aparențe ci l-am rugat să îmi spună trei motive pentru care ar trebui să îi dau numărul meu. Mi-a răspuns „Ești simpatică”. În secunda următoare am încetat să îl mai ascult și mi-am luat la revedere de la el, explicându-i pe scurt că acesta nu este un motiv și că înțelegerea noastră a picat. El și-ar fi dorit să iasă cu o fată ca mine, însă fetele ca mine își doresc alt fel de bărbați, iar cel din stația de autobuz nu este așa cum ar trebui să fie, este din altă lume, el vrea să își depășească condiția și să iasă cu alt tip de fete dar el nu s-a schimbat, a rămas la fel, nu e dispus să facă sacrificii pentru ceea ce își dorește și de aceea nu o să obțină niciodată.

În concluzie, trebuie să acționezi pentru a îți depăși condiția, nu este ceva ce se întâmplă peste noapte, necesită puțin efort și sacrificiu.

2 păreri la “Depasirea conditiei”

  1. Frumos, mi-a plăcut exemplu cu băiatul care sigur nu a înțeles de ce ai refuzat, dar care oricum nu o să se oprească din căutat. Eh, vine o vreme când ne prindem unde greșim și abia apoi începem să învățăm.

Parerea ta conteaza!

