Leapsa – Cine esti, ce iti place si ce faci


Cine ești, ce iți place și ce faci – acestea te definesc.

Eu sunt Mihu Wu, îmi place să scriu, să citesc, să muncesc, să-l iubesc pe El, să ascult hip-hop, să călătoresc, să merg la evenimente și concerte, să vorbesc despre mine, să fac cadouri, să primesc cadouri, să fiu creativă, să întâlnesc oameni… Iar ceea ce fac eu este să creez ceva din nimic. Cu asta mă ocup.

Ce fel de persoană deduci tu că sunt din ce ți-am spus?

Scrie un comentariu cu răspunsul la întrebare, iar cu un rând mai în jos încearcă să scrii câteva cuvinte despre tine după modelul dat de mine și eu voi încerca la rândul meu să îmi dau seama ce fel de om ești.

Aceasta este o leapșă creată de Mihu Wu și are ca scop interacționarea bloggerilor cu vizitatorii acestora, inclusiv cu cei care fac parte din blogosferă. Dă-o mai departe prietenilor și nu uita să specifici scopul acesteia și de la cine ai primit-o/preluat-o.

3 gânduri despre „Leapsa – Cine esti, ce iti place si ce faci”

  1. Sunt Raluca, imi place sa dansez, sa desenez si, nu in ultimul rand, sa scriu – in mare parte despre moda, pentru ca este pasiunea mea. Iubesc sa socializez, sa fac persoanele din jurul meu sa zambeasca si fiu originala.

    1. Mhmm… tu esti o persoana creativa care iubeste tot ce e frumos si curajoasa pentru ca te vad ca o persoana deschisa la noi provocari si incercari dar si puternica. Probabil singurul tau defect este ca daruiesti prea mult chiar si atunci cand n-ar trebuis a faci asta.

      Am dreptate?

Parerea ta conteaza!

