Ingrijirea personala


Philips este o marcă care și-a construit deja un nume puternic și s-a poziționat pe un loc înalt în preferițele românilor, fiind una dintre cele mai răspândite branduri în ceea ce privește electronicele, atât casnice cât și pentru îngrijire personală.

Am găsit uscator de par cu difuzor și placa de par profesionala la prețuri avantajoase, atât ca și set, luate împreună, dar și separat. Sunt două produse pe care cu siguranță le voi comanda în viitorul apropiat deoarece trebuie să le schimb pe cele vechi. Uscătorul meu de păr abia se mai ține, căci nu este unul foarte scump, a fost greșeala mea să aleg de această dată prețul în fața calității, iar placa de păr este deja veche, și-a pierdut din luciul pe care îl oferea părului. O să recomand tuturor prietenelor produsele menționate mai în sus. Am studiat piața și acestea sunt cele mai avantajoase atât din punct de vedere al prețului dar și al calității și raportului dintre aceste două puncte. Îngrijirea părului cu produse potrivite nu este un moft, ci constituie o necesitate și o responsabilitate față de propria podoabă capilară. Cu produse care îți distrug părul o să ajungi să nu mai ai ce să coafezi sau să usuci după baie, căci un păr afectat este un păr aspru, care pică des și lipsit de viață.

Căutând din curiozitate, am descoperit, de asemenea, un epilator bun de la Philips pe gustul meu. Știți cât de ușor este să folosești un epilator în comparație cu tradiționala lamă, dureroasa epilare cu ceară fierbinte și ineficienta epilare cu ceară rece? Îți spun eu, în comparație cu acestea, epilatorul este o binecuvântare. Dacă nu îmi place ceva cu adevărat este cu siguranță să petrec prea mult timp epilându-mă, ceea ce se întâmpla când utilizam celelalte metode. De ce să nu ne folosim de tehnologie și de avantajele acesteia pentru a ne crește calitatea vieții?

Parerea ta conteaza!

