Somn odihnitor cu Salterra


De curând am decis împreună cu familia să redecorăm și să cumpărăm canapele noi,  iar prin urmare am început să căutăm în oraș dar ceea ce am găsit ne-a dezamăgit și am decis să apeăm la magazinele online.

Am căutat în primul rând canapele extensibile pentru a înlocui un pat vechi, acestea fiind mult mai practice și mai ușor de întreținut. Am ajuns pe site-ul magazinului Salterra, un magazin care are magazine de prezentare atât în București cât și în Iași și Brașov, iar pe site puteți să vedeți galerii cu poze din fiecare magazin în parte dar și adresele unde se situează.

Chiar dacă am căutat canapele extensibile, am spus să aruncăm o privire și la canapele fixe că nu se știe niciodată când o să ai nevoie sau poate că o să ne placă una dintre cele din stoc. Ne-am făcut căutarea și mai grea căci toate sunt superbe și nu este loc de îndoială în ceea ce privește calitatea acestora, am aflat între timp că pe Salterra sunt adunate cele mai prestigioase branduri din Europa.

Am consultat ghidul ”Cum sa ai parte de un somn usor” dar și ghidul ”7 pasi pentru alegerea saltelei” care se pot descărca gratuit de pe site. Da, am consultat ultimul ghid pentru că ne-am gândit să profităm de această oportunitate și să schimbăm și saltelele, am dat de preturi la saltele care ne-au lăsat plăcut surprinși. Sunt sub așteptările noastre în ideea că prețurile la saltele sunt mult mai mici decât ne imaginam noi.

A fost o decizie grea dar mă bucur că am descoperit site-ul menționat mai în sus, chiar dacă nu suntem din orașele în care au depozite și showroom, ne oferă opțiunea de livrare prin curier și s-ar putea să beneficiăm de transport gratuit, trebuie să consultăm cerințele de încadrare pentru acest serviciu gratuit.

Până la urmă, merită efortul, nimic nu se compară cu un somn odihnitor.

Parerea ta conteaza!

