Ca la douazeci de ani


image

Am petrecut câteva zile așa cum orice persoană la vârsta de douăzeci de ani ar face-o. În alt oraș, alături de prieteni, înconjurată de artă și sub influențe dubioase. A fost frumos, aș continua să trăiesc o astfel de viață, însă în acest fel nu o să reușesc să realizez ce îmi propun, nu o să reușesc să respect termenele job-urilor și nici nu o să mă simt fresh. Am dormit o întreagă zi, acum mă simt cu adevărat odihnită. Am reînceput munca și vreau să îmi conturez proiectele, ideile, poeziile, volumele și bugetul, haha.

E bine să îți acorzi și zile ca la douăzeci de ani, trebuie să ai grijă să nu rămâi blocat pe același film. Este singurul risc.

În următoarea perioadă o să vă prezint planul meu pe vara acestui an în ceea ce privește festivalurile pe care nu o să le ratez și pe care o să le recomand cu cel mai mare drag.

Keep on touch!

Parerea ta conteaza!

