Toyz pentru copii


Eu sunt de părere că în zilele noastre, copiii petrec prea mult timp în casă și în fața calculatoarelor, uitând să se bucure de copilărie, una dintre cele mai frumoase perioade din viața unui om. O soluție pentru a îi face să iasă mai de din casă este să le oferim jucării de exterior ca să îi facem să uite de jocurile de pe calculator și să le oferim oportunitatea de a se juca alături de ceilalți copii din vecinătate sau alături de frații și verișorii lor.

Toyz este un site destinat jucăriilor pentru copii și oferă peste 10.000 de produse pentru copii atât pentru fete cât și pentru băieții, începând de la 0-12 luni și până la 10-14 ani. Aici veți putea găsi o gamă variată de jucării de exterior, precum spații de joacă, tobogane, leagăne, biciclete, căsuțe și corturi, dar și piscine pentru copii.3

Când eram eu puștoaică, obișnuiam să o rog pe mama să îmi pună piscina afară, pe iarba din curtea casei, unde îmi petreceam timpul alături de fratele meu mai mic. Țin minte că cealaltă familie de lângă noi a observat cât de bine ne distrăm și le-a cumpărat și copiilor lor o piscină.

Am observat că piscinele pentru copii sunt cele mai căutate jucării de exterior și nu mă surprinde acest fapt, căci o piscină pentru copii ajută la buna dezvoltare a intereselor copilului și la îndrumarea acestuia spre o activitate benefică sănătății sale fizice. Recomand ca un adult să fie în permanență alături de cei mici când sunt în piscină, pentru a preveni orice situație care îi poate pune în pericol pe aceștia. Chiar dacă piscinele pentru copii nu sunt periculoase, copiii găsesc mereu o cale prin care să transforme un obiect inofensiv într-un obiect periculos.

1

Pe site-ul Toyz sunt prezentate numeroase modele de piscine pentru copii, chiar și piscine cu eticheta producătorului Bestway.

2

Cel mai mult mi-a atras atenția piscina pentru copii cu tobogan, este piscina la care visam când eram micuță, dar nici cea în formă de navă spațială nu se lasă mai prejos, cred că este ideală atât pentru băieți cât și pentru fete.

Clar este faptul că o piscină înseamnă distracție garantată.

Parerea ta conteaza!

