Topuri si tricouri de la Miniprix


În ultimul timp, vremea a fost foarte schimbătoare. Plecasem din Turda, unde ningea, spre Cluj. Mare mi-a fost mirarea când am ajuns în Cluj iar soarele ardea puternic. Pe când am ajuns din nou în Turda, vremea se stabilise, aproximativ ca la Cluj. Chiar nu știu cu ce să mă îmbrac ca să pot să ies din casă dimineața și să nu tremur de frig seara. O prietenă mi-a recomandat să îmi iau un tricou sau un top, un hanorac și geaca peste, în acest fel, când o să-mi fie cald o sa pot să rămân în geaca si tricou, iar când simt că îmi e frig îmi pot lua și hanoracul fără nicio problemă. Greșeala mea este că obișnuiam să port o bluză și geaca peste, ceea ce nu este în regulă.

Prin urmare, m-am apucat să caut topuri și tricouri de damă, având în vedere că am nevoie de un număr mai mare, am căutat site-uri cu produse de calitate la prețuri accesibile. Singurul site cu produse de acest gen s-a dovedit a fi Miniprix, care dispune de tricouri destinate damelor de toate tipurile, începând de la tricouri cu imprimeu, mânecă scurtă, decolteu în V, tricotate, cu mânecă lungă, polo, basic și până la cele de club. Mi-am dat seama de calitate imediat, mai ales că Miniprix dispune și de tricouri Tally Weil, care este una dintre cele mai remarcabile firme de haine.

Am găsit niște modele interesante de tricouri de damă, chiar și simple. M-a ajutat foarte mult filtrul de căutare de pe margine și  coloana de lângă acesta care indică tipurile de topuri și tricouri , iar cu ajutorul acestora am reușit să găsesc mai ușor ceea ce aveam nevoie, în caz că v-am stârnit curiozitatea, mai multe detalii găsiți aici.

Sper să vă ajute aceste informații ca să treceți mai ușor peste această perioadă care ne dă bătăi de cap tuturor.

 

Parerea ta conteaza!

