Calea spre fericire


B7wFtpdIYAAff-K

În traducere, François-Marie Arouet a zis că ”Am decis să fiu fericit pentru că face bine la sănătate/ este bine pentru sănătate”. Mai multă fericire înseamnă mai puțin stres, mai puțin stres rezultă o viață mai ușoară, o viață ușoară… păi… este plictisitoare. Acum că am degradat fericirea, pot să vorbesc și lucruri frumoase în amintirea ei.

Este bună pentru sănătate, precum zicea filosoful și scriitorul francez Voltaire, când ești fericit îți vine să trăiești dar există un mare risc să ajungi să te complaci cu lucruri ușoare doar de dragul de a fi fericit. Probabil că Voltaire se referă la un alt tip de fericire, la o fericire atinsă prin ignoranță și indiferență față de societate și ceea ce îl înconjoară, reprimându-și gândurile și refuzând să își mai pună întrebări care să-l macine pe interior.

Eu când mă gândesc la fericire, mă gândesc la o fericire pe care trebuie să o întrețin zilnic prin creativitate cu diverse activități care să îmi elibereze dopamină și care, totodată, să mă ajute să mă dezvolt și să devin mai bună pe zi ce trece pentru a ajunge la fericirea pe care o căutăm cu toții, mai exact pentru a ajunge să mă împac cu mine. Doar atunci când ești împăcat cu propria persoană o să poți să spui că ești cu adevărat fericit, însă, până atunci îți pavezi drumul către împlinire. Sună bine, huh?

Meditează. Încearcă să cauți muzică pentru meditație și somn pe YouTube, există aplicații pe telefon, spre exemplu, eu folosesc My Chakra Meditation și Om Meditation care conține o serie de mantre, când faci baie sau înainte să dormi și când te trezești, acordă-ți câteva minute pentru exercițiile de respirație care o să te ajute în timpul meditației, reflectă, încearcă să îți golești mintea, aleargă și mânăncă sănătos, evită carnea pe cât posibil, documentează-te.

Nimic nu este imposibil și nimic nu este real, atât timp cât ești conștient.

O părere la “Calea spre fericire”

Parerea ta conteaza!

