Review: Addams Scrub (LOVE AT FIRST SCRUB)


Imperfecţiuniile pielii, precum celulita, vergeturile, acneea sau eczemele, nu sunt imposibil de tratat, însă este nevoie de produse fără chimicale, cu ingrediente naturale şi bine alese, care să hidrateze pielea corespunzător. De curând am descoperit o gamă de produse destinate întreţinerii, exfolierii, regenerării, tonifierii, detoxifierii pielii şi nu numai, o să vă spun mai multe în rândurile care urmează.

Pentru început, ţin să precizez că brand-ul despre care vorbesc se numeşte Addams. În prezent deţine trei feluri de scrubs pe bază de cafea robustă, cu ingredinte organice şi naturale dar şi cu uleiuri care ajută la hrănirea şi vindecarea pielii. Pentru cei care nu cunosc termenul de „scrub„, acesta se referă la îndepărtarea rezidurilor de piele moartă, deschiderea porilor, cu scopul de a curăţa zona pe care este aplicată loţiunea sau compoziţia ideală acestui proces, acest tratament fiind benefic atât pentru corp, cât şi pentru faţă.

IMG_2918

Recomand cu mare încredere produsele Addams Scrub. Am testat două dintre acestea şi anume Addams ORANGE coffee scrub şi Addams HIMALAYAN ROSE salt scrub. Pentru mine a fost LOVE AT FIRST SCRUB, după cum spune şi sloganul acestui brand. În trecut, am încercat diferite produse de scrub de pe piaţă, însă acestea mă iritau şi îmi provocau pete roşii, indiferent de zona de aplicare, după care am încercat să îmi prepar singură o soluţie, însă nu am fost mulţumită de rezultat. Cu Addams Scrub este cu totul altă poveste! Chiar mă bucur că pot împărtăşi cu voi mulţumirea mea faţă de aceste produse. Vă spuneam că sunt trei feluri de scrubs, este bine de ştiut că fiecare dintre acestea posedă diferite caracteristici şi se recomandă aplicarea de maxim două ori pe săptămână, ceea ce înseamnă că un pachet de Addams Scrub ar trebui să vă ajungă pentru o lună întreagă.

IMG_2915

Addams ORANGE coffee scrub este ideal pentru tonificarea, exfolierea şi regenerarea pielii. Mirosul divin de cafea şi portocală îţi va răsfăţa simţul olfactiv, în timp ce compoziţia formată din cafea robustă, sare roz de Himalaya, ulei de migdale dulci, zahăr brun, ulei esenţial de portocală, apă şi vitamina E îşi va face efectul chiar de la prima aplicare. Cafeina stimulează circulaţia sângelui, în concluzie reduce apariţia celulitei, eczemei, vergeturilor şi psoriazisului. Zahărul brun şi sarea roz de himalaya cristalină sunt buni exfolianţi, îndepartează pielea moartă, acneea, punctele albe, punctele negre, erupţiile şi alte imperfecţiuni ale pielii. Vitamina E, precum uleiul din seminţe de struguri, are un nivel ridicat de antioxidanţi şi ajută la menţinerea elasticităţii pielii, având efect tonic şi stimulând refacerea epidermei.

IMG_2923

După prima aplicare, am simţit o piele mult mai catifelată, hidratată şi revigorată. Cu Addams Scrub simt pur şi simplu că mă răsfăţ şi este foarte uşor de aplicat. Pe pielea curată şi umedă am aplicat o mână generoasă de Addams pentru ten şi două mâini de Addams pentru alte zone ale corpului, după care am masat circular părţile afectate şi am lasat compoziţia ca să acţioneze timp de 5-10 minute, iar apoi am clătit şi am şters pielea. Am aplicat apoi Addams HIMALAYAN ROSE salt scrub, compus din sare roz de Himalaya, zahăr brun, ulei de migdale dulci, ulei de trandafir, uleiuri esenţiale şi guarana, deci în urma aplicării a două feluri de scrub pielea mea nu a fost iritată, din contră, a arătat mai bine ca niciodată. Se simte diferenţa dintre cele două produse, însă nu aş putea să spun pe care îl prefer mai mult, căci ambele îşi fac treaba aşa cum trebuie şi sunt de o calitate superioară, ceea ce diferă şi este uşor de văzut în primul rând este textura, după cum puteţi observa şi în pozele din articol pe care le-am făcut special pentru a vă ajuta să vă faceţi o idee cam despre ce este vorba.

IMG_2926

Un alt detaliu care îmi place este că produsele Addams Scrub sunt vegane, deci nu conţine ingrediente de origine animală şi este testat doar pe oameni, nu şi pe animale cum se întâmplă cu alte produse de întreţinere, iar ambalajul este rezistent şi impermeabil, dar cu toate acestea este recomandat să păstrezi Addams într-un loc uscat.

Următorul produs pe care o să-l încerc este Addams COCONUT coffee scrub, altcătuit din cafea robustă, ulei organic de cocos (presat la rece), sare roz de himalaya cristalină, ulei din seminţe de struguri, zahăr brun, ulei de vitamina E şi uleiuri esentiale. Este ideal pentru exfoliere, revitalizare şi hidratare. Uleiul de cocos hidratează şi catifelează pielea, iar în acţiune cu celelalte ingrediente nu are cum să nu fie LOVE AT FIRST SCRUB.

Parerea ta conteaza!

