Episoade: Episodul VI *


Vrei să distrugi tot ce-ți stă în cale, să comanzi ca un tiran și să dirijezi ca un tenor, să râzi și să zbieri cu poftă, să fii tu și lumea să te aplaude și să te privească cu admirație. Însă, eu îmi doresc aceste lucruri și nimic din toate acestea nu se întâmplă, iar tu nu vezi și nu mă auzi cum plâng fără lacrimi. Mă ignori. De ce faci asta? Aștept un gest, o vorbă din partea ta, liniștea și indiferența cu care mă tratezi mă ucide, mă înnebunește. În zadar apuc bunuri la întâmplare și le arunc lângă fotoliul de piele în care te-ai așezat ca să citești lucrările unor filosofi contemporani. Degeaba te înjur și te privesc cu ochi mari, tu rămâi neclintit cu privirea goală, parcă lipsit de viață, privind prin mine.
După un timp, pe un ton care se ține calm în ciuda celor întâmplate, îmi spui să mă liniștesc chiar acum sau te vei simți nevoit să ieși pe ușa din spatele meu și să nu te mai întorci. Rămân uimită de reacția ta și înțepenesc, urmărindu-te cum te îndrepți cu ochii în pământ și fără vreo expresie anume pe față, spre camera ta de lucru, condamnându-mă să rămân singură în haosul meu propriu.

Aproximativ o jumătate de oră mai târziu…

Cu mâinile în sân, stau sprijinită de pragul camerei în care te-ai refugiat de amalgamul sentimentelor mele furtunoase. Rafturile bibliotecii întinsă în jurul pereților îmi spun că ești după birou, pot să-ți văd coatele așezate pe mânerele scaunului imens care îl completează, intors cu spatele la ușă și cu fața la fereastra generoasă care umple camera de lumina unei zile senine și prospețimea unei dimineți de primăvară.

Parerea ta conteaza!

