Lectii de dans Latino-Time


Sendentarismul a crescut în ultimii ani. Tehnologia ne permite să stăm în vârful patului și să avem acces dintr-o telecomandă sau alte gadget-uri la tot ce me poftește inima. Școala de Dans Latino-Time a fost înființată în anul 2004 și a continuat să se mențină pe picioare până în ziua de astăzi când a ajuns una dintre cele mai bune școli de dans din capitală, vizitată atât de oameni de rând cât și de celebrități din zonă, fiind situată chiar în centrul Bucureștilor, în sectorul 2.

Prin cursurile școlii de dans Latino-Time au trecut persoane începând cu vârsta de 5 ani și până la frumoasa vârstă de 65 de ani, prin urmare, este o dovadă clară că niciodată nu e prea târziu să luați lecții de dans, poate fi chiar o metodă de a face mișcare, ceea ce este recomandat indiferent de vârstă, dar și de a vă menține în formă.

În cazul în care vă feriți de lecțiile de dans datorită faptului că nu aveți partenere, să știți că nu este necesar să aveți partener devdans pentru a vă înscrie la cursurile școlii de dans Latino-Time. La începutul cursurilor, o mare parte din ore sunt concepute pentru dansul individual, dar se încurajează și participarea cuplurilor, deoarece sunt la început de drum, cursanții vor schimba partenerul de dans de mai multe ori în decursul unei ore, această practică având ca urmare învățarea cursantului de a dansa cu diferiți parteneri și de a căpăta experiență și încredere în sine.

Eu încurajez asemenea cursuri și sunt de părere că oricine ar trebui să încerce. Am luat și eu cursuri de dans timp de doi ani când eram prin clasa a7-a și a8-a. Sincer, a fost o experiență plăcută și m-a ajutat să mă dezvolt frumos. Am cunoscut oameni noi cu care am împărtășit aceiași pasiune și anume dansul, am schimbat numere de telefon și am rămas cu prieteni noi, cunoștințe în ale dansului și multă stimă și recunoștiință pentru profesoara de dans care a avut răbdare cu noi și ne-a îndrumat cum a știut mai bine.

În concluzie, nu aveți nimic de pierdut. Era o vorbă „Când ai făcut ultima dată ceva nou?”. Acum este timpul să schimb rutina alături de școala de dans Latino-Time, iar când cineva te va întreba această vorbă, spune-i cu mândrie că ai luat cursuri de dans de la una dintre cele mai bune școli de dans din București.

O părere la “Lectii de dans Latino-Time”

  1. Sunt inscris de 4 luni la o scoala de dans din Bucuresti, imi place sa dansez.. ma gandeam de mult sa ma inscriu, dar mereu invocam faptul ca nu aveam timp liber sau ca nu aveam bani. Dar colectivul Love To Dance mi-a aratat contrariul. Sunt niste oameni superbi, mereu cu zambetele pe fata si mai presus de toate se implica!
    Fuguta la dans ca nu e vreme de pierdut!
    (ca o paranteza, dansul a aparut in Africa si era un fel de preludiu)

Parerea ta conteaza!

