Revedere


Am călătorit doar ca să te mai văd încă o dată. Știu că nu o să te mai privesc în felul în care obișnuiam să o fac, însă sper la o revedere cu un final fericit. Ai venit din spatele meu, imediat cum am coborât din mașină, copilăros ai ținut pasul cu mine pentru câteva secunde, până te-am observat. Am râs și atunci parcă am știut că până la finalul zilei o să fiu a ta.

Cine ar fi crezut că o să îți evit sărutarea? Cine ar fi știut că îmi va fi frică și scârbă să mă atingi?

La plecare, m-ai condus și ai încercat să mă prinzi de mână… Însă, eu mi-am tras mâna, iar tu ai insistat și am invocat diverse motive, atât de banale că nu îmi venea să cred ceea ce spun, îmi era rușine de felul în care mă comportam și îmi părea rău de tine, de noi și de mine, în mod deosebit.

Tu cu toată atenția de care aveai nevoie și pe care eu nu am putut să ți-o ofer, tu m-ai făcut să fiu de piatră și să uit că a fost o vreme în care iubirea ta era tot ce știam și tot ce aveam nevoie de la viață pentru a fi fericită și împlinită. Acum, pot s-o am pe toată, nu ar conta. E ceva de care mă pot lipsi, e ceva ce n-o să mai simt și nici dor nu îmi va fi.

De ce nu învățăm să ne mulțumim cu ceea ce avem, de ce distrugem tot ce am clădit pentru mofturi și așteptări prea mari?

De ce?

O părere la “Revedere”

  1. Hei, nu ne.am mai citit de mult mult timp. Ai evoluat si ma bucur ca ai pastrat legatura cu blogul tau. Poate nu mai stii cine sunt dar o sa.ti aduci aminte de „clubul oamenilor diferiti” si perioada in care ne citeam si comentam reciproc.
    Ma bucur ca am poposit la tine pe blog si ca m.ai incantat cum o faceai o data cu stilul tau de a scrie.
    Te pup si bafta multa, noroc si multa sanatate!

Parerea ta conteaza!

