Te pierzi, ma pierzi


Tu te pierzi printre iluzii și închipuiri care nu te ajută să vezi realitatea crudă și tristă în care ești captiv. Tinzi spre perfecțiune, educat să fii sprijinit de toți cei din jur, aclamat și invidiat de cei mai puțin norocoși care în fața ta poartă măști de tovarăși.

Tu te pierzi printre dogme și criteriile impuse de societate, nu poți privi cu ochiul liber, e bolnav și închis, precum mintea ta care se zbate să evadeze din cușca în care e prizonieră. Gândesc alții pentru tine, la ce folos s-o lași în libertate, nu-i așa?

Tu te pierzi printre cuvintele odioase pe care le rostești și cu ajutorul cărora crezi că îți vei face dreptate în fața mea, dar tu te pierzi în egoul tău imens și uiți că eu nu văd, nu ascult, nu știu să percep ceea ce îmi repugnă și îmi acopăr urechile, îți întorc spatele și închid ochii.

Tu te pierzi și eu n-o să te caut, tu te pierzi și nu vezi că m-ai pierdut și pe mine pe drum.

Parerea ta conteaza!

