Tehnici de relaxare


Atunci când sunt mult prea stresată și copleșită de ceea ce se întâmplă în viața mea, pot să simt tot stresul acumulat în zona spatelui și a coloanei vertebrale. Sunt dureri pe care cu greu pot să le descriu, mă simt groaznic și în stare să ucid oamenii din jurul meu numai pentru simplul fapt că respiră. E groaznic, sunt conștientă de acest lucru. Singurul remediu care cred că ar avea vreun efect este relaxarea cu scopul de a îmi detensiona spatele, prin urmare am căutat sfaturi și idei simple pentru relaxare ceea ce m-a îndrumat spre www.masajclub.ro .

Ca o primă idee, nu m-a încântat, însă fiind o persoană care încearcă să nu judece după aparențe, ghidată totodată de o curiozitate greu de stăpânit, am început navigarea pe site, ceea ce a fost ușor având în vedere că toate informațiile necesare pentru un nou venit în această lume a masajului erotic se găsesc chiar pe prima pagină.

Am aflat că masajul erotic este chiar benefic remedierii atât durerilor de spate cât și a durerilor de gât sau de brațe. Cine ar fi știut? Eu chiar nu aș fi bănuit! Aceste servicii sunt destul de misterioase pentru majoritatea oamenilor, de aceea nu se prea întâlnesc în discuții și sunt tratate precum un subiect tabu. Citind modul în care se aplică acest tip de masaj, pot spune că pare bine gândit, am putut chiar să simt o ușoară eliberare gândindu-mă la un masaj complet, începând de la spate și până în talpa piciorului, trebuie să recunosc că tind spre un asemenea tratament, măcar odată pe săptămână mi-ar prinde foarte bine.

Aveam puține cunoștințe în domeniu, știam despre masajul erotic că se trage din tehniciile de meditație a exprimării sexualității specifice filosofiei hinduse și orientale, fiind puțin mai complex decât un masaj obișnuit de relaxare, dar cu beneficii în plus. Eu ador meditația și filosofia hindu, recomand orice are la rădăcină principiile hindu.

De precizat este faptul că atât sexul masculin cât și cel feminin se poate bucura de aceste servicii și de pachetele avantajoase oferite de către salonul de masaj. Printre beneficiile masajului erotic se enumeră reglarea disfuncțiilor sexuale pentru bărbați, iar pentru femei cel mai important beneficiu consider că este constituit de o experiență unică, o experiență care le poate scoate din viața plictisitoare de zi cu zi. Cât pentru clupuri, acestea pot beneficia de ședințe de masaj erotic special conceput pentru aceștia.

Parerea ta conteaza!

