Unde mă opresc?


În ultimele luni am căutat un job care să îmi asigure un venit decent, să fie într-un cadru plăcut și alături de niște oameni cu care să pot să mă înțeleg și care să fie conștienți de faptul că timpul meu liber este timpul meu liber și nu amde gând să rămân peste program nici măcar două minute. Am trimis CV-uri, am fost la interviuri… Am dedus că angajatorii vor oameni capabili pe cât mai mult timp și pe bani de nimic. Eram pe cale să renunț când…

A dat peste mine job-ul ideal! Agent de vânzări online. Nu sunt foarte mulți bani dar suma e decentă, e muncă de birou, nu o să mă stresez și angajatorii sunt niște persoane de treabă care își doresc să comunic cu ei și să discut orice problemă, plus că pe lângă salarul fix, o să am parte și de comisioane la final de lună, iar vânzăriile sunt un domeniu în care am skilluri sufieciente pentru a reuși. Pur și simplu am simțit că acesta este job-ul care o să îmi asigure banii de facultate și de ieșiri în oraș, căci în weekend nu lucrez, iar sărbătoriile sunt sărbători. Pot să cer mai mult? Nu pentru moment… Dar ceea ce îmi propun este să lucrez cele opt ore și pe lângă să îmi continui activitatea de până acum de pe blog și de pe Onevibe.ro.

Sfatul meu este să nu acceptați primul interviu, să nu renunțați până nu găsiți un job care să vă mulțumească, dar nici să nu vă așteptați la dream job fără să treceți prin alte job-uri mai puțin dorite.

Parerea ta conteaza!

